fredag!

FREDAG!!!

Igår blev en helt fantastisk dag! Helt plötsligt från ingenstans ringen DECC och vill komma och hälsa på!! Så vi satt några timmar på pappas baksida och catcha up big time, typ 2 år sen vi sågs : ) Nu när du flyttat hem igen släpper jag dig inte!

Efter det åkte jag och Anneli till systemet och Obben för att handla till vår grillning. Mötte upp Veronica och sen hade vi en super tjejkväll vid vattnet med korvgrillning och viiiiin. Kl 1 tyckte vi att det var dags att vara ansvarsfulla, välja bort vinet och gå hem till sängen. Man kan ju inte komma bakis på en arbetsintervju.....

.... som är om 50 minuter :o
Shit, va klockan så mycket. Måste slänga i mig lunch, sätta på mig fin fina kläder, bättra på ansiktet och köra iväg mot Kista. Det här ska gå bra, det har JAG bestämt. En tripp in till stan och vaxning har jag iaf hunnit med på morgonen. Blir alltid glad av min vaxning! 

Tjohej, vilken bra dag!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback