fredag!

Idag är det stora överaskningsdagen för Johan och jag mår kasst! Jag är trött, har blivit genomförkyld och har ont i HELA kroppen sen i onsdags. Som jag sa till Emma, jag vaggar framåt som en gravid tjockis! Och som grädde på moset har jag en glasbit i foten så jag inte kan gå ordentligt. Och så känner jag min allmänt värdelös som inte kan skaffa ett jobb!

Känner för att ha en tycka synd dag och gråta en skvätt.. Men om tre timmar kommer Johan hem och då ska allt vara klart för hans kidnappning och vår mini weekend på Görväln. Kommer kännas konstigt att vara där och bara ta det lugnt och inte bära massa stolar, möblera eller sitta i repan överhuvudtaget. Men det kommer bli lovely. Har valt mitt favoritrum till oss, dvs utöver sviterna eftersom alla var fullbokade. Två flaskor mousserande, cube och massa gottis ska vi även ha med : ) 

Nu blir det lite rock och uppiggning av mitt humör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback