"Har ni inga barn?!"

Haha, hör och häpna! Jag stötte precis på ett roligt och sött barn :P
Vi gick precis ut till tvättstugan då en liten kille kommer fram till oss (kanske 6 år) och säger att vi har en liten och trång lägenhet för det kunde minsann han se ur dörröppningen. Jag säger då att vi inte behöver större eftersom det bara är vi två som bor där och våran katt.

- Är det bara ni två?! Har ni inga barn? (pojken)
- Verkligen inte! (jag)
- Inte än.. Senare, mycket senare.. (johan)
- Men kan ni inte komma dit nu? Det blir mycket roligare med barn! (pojken)
- Blir det? (jag och johan)
- Jaa! Man kan köra moppe med dom. Man kan ..... med dom. Man kan .... med dom. Man kan ge dom pengar (pojken)

Haha. Han tycker alltså att jag ska skaffa barn för att det blir mycket roligare och för att jag ska ge bort mina pengar :P Ja, han var rolig iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback