lördag.

Igår kväll blev det precis som jag ville. En myskväll med film och choklad : )
Nu är klockan halv tre och jag kan inte riktigt förstå vad vi gjort i en massa timmar. Gick upp, klädde på oss och åkte direkt till Systemet eftersom vi struntade i det igår. Jag passade på att köpa en flarra Sangria till midsommar om dom skulle ta slut. Så om dom tar slut har jag iaf en flaska. Orkar inte göra egen Sangria, kan ta lite konjak av Johan och spätsa den färdigköpta med : ) Kom hem, åt lunch och fick ett kort besök av syster som skulle låna en klänning. Det slutade med att hon tog klänningen som var hennes som jag haft i över ett år..

Nu blir det duschen och uppsnyggning till kvällens kalas hos Emma. Ska kolla om jag kan ha klänningen som jag fick av Mutti i julklapp, har faktiskt inte använt den än.. Hoppas den sitter bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback