måndag.

Hur länge ska man behöva vara snorig egentligen, det är ju faktiskt löjligt jobbigt att gå runt och fräsa hela dagarna! Och så blir jag så snurrig i huvet och jag känner inte att jag behöver bli mer snurrig än vad jag redan är. Var iaf en fantastisk helg så det känns helt okej att det är måndag igen. Speciellt när jag nu sett till att det inte bara bli soffsittandes. Imorgon har jag en date med Baffe samt alkohol : ) På onsdag är det träning hela kvällen och på torsdag har jag en intervju för att sen träffa systeryster och efter det är det helg igen! Tjoho!

Förresten så är det något seriöst fel på temperaturen i vårt sovrum under nätterna. Ena minuten är det iskallt så täcket knappt värmer en. Efter 30 minuter är det så varmt så man smälter bort. Detta av och på, av och på med täcket skapar en ganska så sömnlös natt : (

Idag ska jag benne mig gå ut en sväng!

Kommentarer
Postat av: leelee

Vart ska du på intervju gumman? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback