måndag.

Det är måndag och det är SOOOOL! Helt fantastiskt, snart ska jag gå till pappa och bättra på min solbränna som börjat dö lite efter Bulgarien. Men det ska ju bli 20 + hela veckan, så det här löser sig ska ni se!

Midsommar var helt fantastisk. Hade megafest hos pappa med grillning, poolbad, dans runt midsommarstången, snapsvisor och ja det var bara helt fantastiskt. 18 pers tror jag att vi var som mest : ) Hemmafestar är fortfarande det bäst tycker jag. Dagen började dock lite segt eftersom jag och Veronica delat på 4 liter vin kvällen innan men vi kom igång igen och jag, Annica och Johan var vakna till 7. Rekord efter nyårsfesten 05 : )

I lördags och igår var riktiga bakisdagar, blää. I lördags blev det städning hos pappa, sen middag från Donken och sen hade vi hyrt Twilight. Efter middagen la vi oss på soffan och somnade båda två så filmen fick sparas till igår. Mycket bra var den! Igår var vi ändå så duktiga så vi gick på två promenader, lite frisk luft mår man alltid bra av!

SOOOOLLLLAAA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback