måndag.

Min kropp gör ont! Matchen igår var riktigt rolig fast vi inte hade en blekaste om hur vi skulle göra när vi spelade defence. Slutade iaf oavgjort 21-21. Det har bara med att göra att vi är lika bra som killarna och inte för att vi hade specialregler och inte kunde få flagga : ) Jag fångade till och med bollen och kom ur en tackling! Dessvärre blev jag trampad på benet och mosad bakifrån, ajaj! Efter matchen åkte vi till Steninge badet och grillade massa, kalas!

Idag hade jag återigen en lunchdate med Johan ute i solen. Blue Cheese dipp säger jag bara! Nu har jag nästan packat klart allt till vår tripp till Tallin, är bara skoproblemet kvar.. Så allt är som vanligt när jag ska iväg.    

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback