måndag.

Igår hade vi en riktigt trevlig och mysig kväll hemma hos mamma! Vi grillade, drack bubbel och babblade. Eftersom jag skulle sova över knatade jag och Ankan och hyrde en film senare på kvällen. "Pojken i randig pyjamas" blev det. Handlade om en pojke under andra världskriget som flyttade till landet, hittade ett koncentrationsläger och blev kompis med en pojke där inne. Bara det lilla säger väl att den INTE slutade speciellt lyckligt.. Fy vad hemskt!

Idag har jag och syster haft en superskön dag i solen! La oss ute på gräset vid Sjöstaden, solade, snacka skit och läste. Vi åt också en superlyxig lunch ute på vår lilla filt. Baguette med skagen till mig och tatziki till syster, samt rostbiff och kalkonbröst : ) Så nu har jag ännu mer färg på kroppen!

Nu har jag och Johan varit och shoppat massa gott till ikväll. Är ju vår 3årsdag!!!! Ska grilla och sen bara gotta i oss massa och myspysa! På fredag ska han få sin överaskings weekend på Görväln, ska bli grymt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback