min framtida karriär ;)

Sådärja!! Då har man klarar av sin första träning i amerikanskfotboll, min framtida satsning! Eller kasnke inte.. Riktigt roligt var det, men svårt som bara den. Killarna som tränade oss blev väl lite småirriterade på oss eller dom förstod nog inte att det kan vara så svårt att fånga bollen.. "Dom försöker ju, det är allt jag kan begära" Men vi har 3-4 träningar kvar till matchen så det är bara att ge järnet! Det jobbigaste var faktiskt idioten på slutet, efter 30 yards fram och tillbaka var jag död! Klarade mig undan utan några skador men träningsvärk är nog att räkna med.. Däremot har jag en megabula i pannan efter hjälmen!!

Nu blir det en kopp supersmarrigt champagne och fläderte innan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback