onsdag.

Jag måste säga att jag är grymt avundsjuk på folk som är morgonpigga!

Tre kvällar i rad har vi sett på film innan vi gått och lagt oss och tre nättre i rad har jag drömt om filmerna. I söndags var det Twilight, i måndags Calle och chokladfabriken och igår Boogie Night. Det resulterade i en dröm med skottlossningar och massa massa kola. Fy vad hemskt det var. Och det värsta var att när jag vaknade mitt i natten var det en sån där dröm som kändes sann! Och när det tog 5 minuter för mig att komma på vad det var för dag var jag säker på att den var sann och att jag var helt bäng! En timme låg jag vaken för jag inte ville komma tillbaka till drömen och efter det började Midori skrika och gnälla. Så jag halv 6 la mig på soffan för att Johan som gör någe vettigt på dagarna skulle få sova ifred. 

Igår kväll hade vi en jättemysig kväll vid Runsa. Vi gjorde köttbulle- och brie och salamimackor och hade med oss lite annat gottis till berget. Var lite molnigt i början men senare försvann allt och vi låg på berget och kramades och tittade på den fina utsikten. Perfekt myskväll sådär mitt i veckan!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback