onsdag.

Idag ville jag verkligen inte gå upp så jag låg kvar i sängen till 11. Jag har inget att göra om dagarna så jag känner ingen motivation till att gå upp. Men man måste väl tvinga upp sig och försöka hitta något mönster i vardagen.. Jag har iaf gått igenom en hel del på ams och hittills sökt fyra jobb. Nu ska jag laga lite lunch och söka mer efter det.

Vi har absolute ingenting i frysen! 2 paket bacon, 500 gram köttfärs och en påse kycklingben. Det kommer man inte långt med, men vi har inte råd att storhandla nu när jag inte får en krona längre.   

Ikväll är det dags! Första amerikanskafotbollsträningen med fotbollsfruarna. Jag är väldigt nervös men det ska samtidigt bli riktigt kul. Känns som att jag kommer vara ordentligt mörbultad imorgon.. Men jag ska ge allt : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback