pigga till sig

Några små saker som gör en piggare en trist och snorig tisdag:

- Rally med KIAn
- Besök på systemet
- HEAT på högsta volym
- Det faktum att det blir massa öl med pojkarna ikväll : )

När jag gick igenom de kommande helgerna i huvet slog det mig att det var något som inte stämde. Och när jag kom på var det var blev jag arg, sur och ännu argare! Bröllopet i Norrland är fan samma helg som årets match mellan AJ och AJC!!! Bröllopet är på lördagen och matchen på söndagen. OM jag är nykter på bröllopsfesten kan vi bila hem på söndag morgon och hinna till matchen. Men det är inte meningen att man ska vara nykter på bröllopsfester, speciellt inte såna som är uppe i Norrland : ( Måste komma på något smart!  

Kommentarer
Postat av: Maddox

TACK för tipset :) Det ska jag fanemej göra. hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback