plötslig spolning av toaletten!?

Och GISSA hur kul det är att gå upp på morgonen och man måste skura toaletten helt oväntat..
Jag gick på toa och jag brukar inte glo ner i toan innan jag sätter mig, hade jag gjort det nu hade jag sett att det inte var något vatten i toan. När jag sitter där börjar det helt plötsligt blåsa upp ur toaletten! Utan att ha informerat oss så rensade de tydligen avloppen eller något. Det gick inte att spola så när de fortsatte blåsa upp ur toaletten gissssaaa vart allt hamnade. Som tur är var jag väl smart nog att stänga locket. Men, en stor skurning av toaletten blev det iaf.. 

Jag dissade precis min älsklings lunchdate förslag. Är inte speciellt sugen på kebab så det känns onödigt att slösa pengar på det när jag kan äta något här hemma. Fast våra lunchdater brukar vara väldigt mysiga : )  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback