slö mills!

Inte förns nu har jag gjort något vettigt. Det var något så jobbigt som duscha och klä på mig :P
Har bara legat i soffan och kollat på film och klickat på datorn, men det har varit ganska skönt måste jag säga. Johan har fortfarande inte kommit hem och jag funderar på när han tänkte göra det för vi måste handla middag! Har fortfarande inte gjort det så nu har vi ett paket bacon och ett litet paket med köttfärs i frysen. Det kommer man inte speciellt långt med. Plus att jag är vääääldigt sugen på Bonaqua som jag måste köpa till moi, eller Ramlösa Mango var faktiskt väldigt god! 

Nu tittar jag på reprisen av Grays vilket jag är väldigt imponerad över att jag kom ihåg! Hoppas bara att jag gör det nästa söndag också eftersom det är träning på onsdag, längtar!

Jag tror nog att jag ska ringa min lilla sis efter detta och planera in en date i veckan : )   


Ett väääldigt gamalt kort på mig och sis :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Men vad är det för bild du har hittat?!

2009-06-08 @ 12:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback