sommarens höjdpunkter!

Shit! Det är ju säsongsavslutning av Grays idag och jag har träning till kl 9 ikväll. Måste komma ihåg att se reprisen på söndag men sånt är jag aldrig bra på att komma ihåg.

Vädret har förändrats, det är blå himmel ute! Hoppas att det håller i sig till imorrn så man kan spendera lite tid utomhus. Är grymt sugen på att prova stavarna jag lånat av Mutti!

Jag har räknat ut att sommaren har massor med höjdpunkter! En del har redan inträffat och en del är på G!
- EXAMEN!!
- Bulgarien med Johan
- Baffe har kommit hem (ändå har jag inte hunnit träffa dig än :(
- Veronica kommer hem!!
- Midsommar
- Gotland med Christer och Alexandra
- Powermeet
- Massa dagar i solsken med bad, picknick och grillkvällar!!
- Party, party, party!!


Picknickparty på Långholmen förra helgen :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Säsongsavslutningen är som vanligt uppdelad i två avsnitt, så det är ett avsnitt även nästa onsdag så du inte missar det! =)

2009-06-03 @ 22:46:38
Postat av: emelie

Anmäl dig till veckans blogg:)

www.emeliemartinsson.blogg.se

2009-06-03 @ 22:52:56
URL: http://emeliemartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback