tisdag.

"Fira sommarn med tv3" Ja, så lär det väl bli eftersom sommarvädret verkar ha lämnat oss.. Skulle man kunna vara ute i solen lovar jag att allas förkylningar skulle försvinna. Men framför allt min :P Jag orkar inte att snora mer! Kanske är därför jag sover så dåligt nu. Inatt tror jag att jag sov drygt två timmar, sen vände jag mig bara fram och tillbaka, fram och tillbaka. Och inatt hade vi vår lilla missekiss sovande hos oss och jag är för snäll för att sparka bort henne för att jag ska kunna ligga bekvämt.  

Dagen lär väl bli som gårdagen. Tv tittande, data klickande, jobbsökande och en promonad. Har faktiskt träningsvärk i min butt sen igår, inte illa. Om jag skulle haft råd med ett gymkort skulle jag nog säkerligen spendera mina dagar där och bli en träningsnarkoman!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback