tisdag.

Regn och rusk :( Jag planerade att gå upp kl 9 imorrse för att gå min första provwalk med stavarna. När klockan ringde var jag inte alls trött med mådde av någon underlig anledning jätteilla. Jag bestämde mig för att sova vidare och ta prommisen senade. Nu väntar jag på att det ska sluta regna.. Känns inte som det roligaste vädret att vara ute i.

Igår hade jag två missade samtal på min telefon från något skumt nummer. Kollade upp nummret och blev väldans förvånad. Personen i fråga hade ett jobbförslag! Eller inte ett jobbförslag utan han hade tipsat mig till en vän som ska anställa folk! Nu sitter jag bara och väntar på att bli uppringd, tänk om allt går som jag vill!

Idag måste jag packa upp min väska, orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback