torsdag.

Ajaj, idag gör kroppen ont precis som jag misstänkt! Ben, höfter, midja, rumpa och svank. Jag visste då inte att man kunde ha träningsvärk i midjan eller säger man runt midjan kanske? Och min bula i pannan är mycket större.. Inatt hade jag så ont i höfterna så jag hade svårt att sova och av någon anledning så kliade det över hela kroppen. Jag fick såna där små "bett" som bara dyker upp, kliar till 1000 och sen bara försvinner! Så byta lakan blir det till idag, prefekt när det är stora tvätta efter semestern dagen idag!

Idag blir det äggröra med ost och skinka till lunch, orkar mig inte på omelett jag är inte så bra på det :P Igår var det äggröra med tonfisk. Tänkte satsa på att äta lättare och bra lunch eftersom jag inte klarar mig utan tillbehör till middagen..  

Funderar på om jag orkar ta en tripp till systemet idag så jag slipper stressa dit imorrn innan vi åker iväg på myskväll och övernattning i ett av lyxrummen på Görväln : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback