supertorsdag!

Ajaj, min stackars lilla kropp! Har blåmärken över armarna och min ena axel gör så ont att jag inte kunde sova på sidan. Och typiskt nog är det just den sidan jag brukar sova på.. Det är en tuff sport och efter matchen mot killarna tror jag nog att jag lägger denna karriär på hyllan. Damtunering i höst skippar jag nog.

Redan idag har jag tagit veckans fredagsdusch. Imorrn har jag inte tid att stå i duschen och njuta länge, har massa förberedelser att fixa hos pappa! Men om det ska regna imorrn får lite saker tyvärr utebli..

Nu ska jag göra iordning mig och sen bär det iväg till systemet med ingen annan än Veronica : ) Vi ska leka reunion och viin idag, vilken supertorsdag!


Nyårsdagen 2005-2006 : )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback