vart är jobben?

Idag verkar det vara tomt med jobb :( Har kollat runt, runt men hittar inte så mycket nytt från igår. Kanske finns det mer sen i eftermiddag. Jag har iaf ätit en fantastisk lunch. Jag hade ju ost i så då blir ju allt gott ännu godare!

Ännu mer än att hitta ett jobb till mig vill jag just nu leta reda på ett till Johan. Dom är verkligen helt störda där han jobbar och kickar folk hit och dit bara för att dom inte håller med och säger emot deras "prapaganda" tal. Det är verkligen helt stört! Och alla som känner min karl vet att han inte är tyst om han inte håller med så han är inte så poppis hos hans chef.. Förhoppningsvis blir det ett fackkrig snart som han LÄTT kommer vinna!

Nu ska jag klä på mig så jag ser ut som en vettig människa och åka och handla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback