Alicante!

Ååå! Idag mitt på dagen är det 21 grader i Alicante. Va underbart! Jag, Ankan, Mutti och Stone ska dit om två veckor för att fira Stones 50-årsdag. Mamma och Sten är nere en vecka och jag och syrran 5 dagar :) Jag sitter och letar efter lite info om klubbar där nere, måste ju ha en partyweekend med syrran! På Arlanda ska vi börja, det har JAG bestämt och jag är storasyster. Det är lika med MAKT. Eller något sånt  :P 

Fan vad jag längtar!!

Caмilla »» Sånt e livet! säger:

vi SKA ta en drink på arlanda du ovh jag

Annica säger:

måste man inte va 20 där?

Caмilla »» Sånt e livet! säger:

hmm, är inte helt säker..

men jag kan ju köpa

Annica säger:
jo men dom kanske ser att du går med det till mig sen

det är ju ganska öppet där

Caмilla »» Sånt e livet! säger:

men sluta nu du vågade gå in på mitt legg förr men du vågar inte låta mig köpa en drink till dig på arlanda, haha! 

Annica säger:

ja men tänk om vi åker fast och så får vi inte gå på planet!

Caмilla »» Sånt e livet! säger:

hahahahhaha

Annica säger:

dom aknske "tar oss" liksom

Du e så söt du ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha! Ja men jag kanske inte vill missa flyget för att dom anmäler dig eller nåt =P

Postat av: Emma

Herregud Annica :p

2009-03-15 @ 13:42:42
URL: http://emloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback