"FORMAT"

Innan jag åkte iväg imorrse skyndade jag in på Handelsbanken för att se om kortinformationen uppdaterats på det konstiga "köpet" som jag skrev om igår. Det hade det och jag tror att jag och Johan kännde oss lika dumma när jag läste vad det stod innan summan 1029,21 kr. "FORMAT" stod det! FORMAT!! Hur kan vi glömma att vi storhandlat när det typ var månadens happening, så dumma! Har kännt mig dum och löjlig så fort jag tänker på det!

Idag var första dagen på LIAn, jättekul och skönt att vara tillbaka. Var en ganska lugn dag idag, började med att lära mig det nya datasystemet lite smått, kommer nog ta ett bra tag tills man kan allt. Nu har jag gjort smarriga (hoppas jag) köttfärsbiffar med fetaost i, namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback