fredag!

I förmiddags var jag på super fredagshumör! Och ännu mer vid lunch när jag pratade med min Emma :)
Men nu hände det någonting, är inte alls fredagstaggad längre! Tror att det beror på den katastrofalt katastrofala datorn jag jobbar med. Lägger in kundregister och det programet finns bara på denna hemska dator.. Nu har den låst sig så jag kan inte göra någonting!

När jag åker hem ska jag lyssna på partymusik, sen ska jag sola, sen ska vi äta hempizza till middag och sen somna till någon film! Johan ska spela något nytt spel hela kvällen som kommit ut idag så jag får låsa in mig i sovrummet för att se på film. Om tvn inte bjuder på något blir det nog Australia! Ska nog fasiken ta mig en fredagsdrink i badet också, eller en Martini! Mmmmmmm!

Är supersugen på en tjej,vin&skvallerkväll känner jag!
Eller en gammal hederlig ölspelskväll!!
Ölspelskvällen väger nog över ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback