fredag.

Denna dag började med en katastrof. Jag supertabbade mig med en bokning som nu kommer generera mellan 7-10 tusen mindre!! FAN, fan, fan! Ville gömma mig och gråta men nu har jag glömt det, lite iaf. Har ringt på telefonen hela förmiddagen och det har varit en hel del att göra. Men nu börjar det dö ut.. Alla ger upp och åker hem tidigt på fredagar, även här. Jag ska dock vara kvar till 5, men det är helt okej. Det som är bra är att jag kanske kommer få en timmer eller två lediga åt att plugga. 

Kvällen ska vi spendera hos pappa för han är i Solna. Ska äta middag, basta, spela biljard och dricka lite öl. Kommer bli skoj! Tror även att vi kommer få sällskap av Stefan.  

Så fort gästerna åker drar jag igång rockklassiker eller 107.5 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback