fredag!

Hej alla glada fredagsfirare!
Själv är jag ingen fredagsfirare än, sitter kvar i repan. Själv :(
Växeln är död så jag kan inte ringa de samtal jag skulle behöva och ingen kan ringa in, så här händer det inte så himla mycket. Om 30 minuter är den sista konferensgruppen klara så då ska jag fixa fint och iordning till måndag men det går ju ganska fort.. Och när dom går ska jag byta bort denna softmusik till något mer fredagspassande!

Idag är det fredag vilket betyder att jag druckit cola till lunch och ätit tre supergoda chkladbollar efteråt :) Sen har jag en kladdkaka som väntar på mig där hemma som jag bakade igår.

Nu ska jag sätta mig och plugga lite examensarbete eftersom jag inte har något annat att syssla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback