helvettes bil!

Jävla helvettes skit söndag!
Vi åkte för att byta lampa i bilen, vilket gick kalasbra och fort! Hade ingen aning om att det gick så smidigt. Sen säger Joahns pappa "Du kan avboka din besiktningtid för dom här däcken kommer aldrig godkännas" Så nu har vi letat efter nya/begagnade däck, finns inga billiga. Nästa tisdag får jag körförbud på bilen.. Ska jag besikta bilen imorrn och få körförbud eller ska jag skita i det och få körförbud..? Jag vill ändå chansa imorrn, tänk om jag skulle få en två då har jag ju en månad att fixa däcken..

Hatar det här! När jag får jobb ska jag köpa en superbil, ta ett fett lån och skryta för hela världen om min grymma bil! Det ni! Och på det kommer jag bli rik och ha råd att shoppa varje månad, köpa onödigt mycket väskor&skor och ha råd att slinga håret hos frissan! Inge lång tid tills allt detta slår in! HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback