kalasbra lördag!

Bounce är så grymma så jag får ont i magen! Showen var helt otrolig och jag höll på att börja att gråta i början för jag fick såna adrenalinkänslor! I slutet blev det disco och skumparty i ena delen av lokalen. Om vi inte skulle gått ut på restaurang efteråt skulle jag hoppat in bland allt skum! När showen var slut hade det blivit ett antal minusgrader ute och jag hade tunna tunna strumpbyxor på mig och en kort klänning (årets sämsta klädval) Tillslut hittade vi en liten bar med något konstigt 80tals pop tema där tog vi en öl innan middagsdags. Grym middag på Faros med Halomi till förrätt :) Sen tänkte vi gå ut och ta några öl, vi gick till Bröderna Olssons och vände direkt när vi kommit ner för trappan. Det var ett NO NO ställe för oss.

Sen slog tröttheten över oss. Hade varit vakna sen 6 på morgonen då Midori röjde runt samt varit på dop under dagen. Så vi åkte hem, kollade på tv i två timmar och somnade på soffan kl 12. Spelar ingen roll, måste ju inte alltid gå ut och vara ute halva nätterna. Var ändå en toppen mysig dag och kväll! Var ju en av mina julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback