lördag.

När jag loggade in mig på bloggen skulle jag skriva "Vilken jälva skit dag!!" Nu skriver jag istället: Vilken UNDERBAR dag!!

Det skulle ha varit en skit dag för att bilen är hos Tommy för lagning vilket jag glömt bort. Jag hade planerat att åka till IKEA och när jag kom på att jag inte hade bilen och inte skulle kunna åka till IKEA skulle man kunna säga att jag bröt ihop :P Eller nästan iaf..

För en minut sen ringde Tommy och sa att bilen är lagad, fixad och att jag nu kan hämta den hos pappa!!!! Så nu ska vi iväg till mitt älsklingsställe! IKEAAAA! Sen handla god mat till ikväll. Vi vaknade redan halv 9 imorrse och var pigga och kunde inte somna om, väldigt ovanligt. Men vi stannade kvar i sängen i två timmar, det hör ju till helgen att ligga kvar länge i sängen. Jag har städat lite nu på förmiddagen och när vi kommer hem ska jag damsuga. Finfint blir det! 

Andra chansen ikväll!!!!
Go AMY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback