måndag.

Idag har inte varit en sån rolig dag.. Sov katastrof som jag alltid gör mellan söndagar och måndagar. Kan det möjligtvis vara all ångest inför nya veckor. Men varför borde man ha ångest för att det kommer en ny vecka egentligen? Drömde också massa mardrömmar :( Jag och pappa åkte Cinderella, det blev storm och båten tippade över och vi höll på att drunkna!! Hemska Titanic liknande dröm!

Nej, min bil gick såklart inte igenom besiktningen.. Men förrutom däcken hade jag fel på bromsarna bak! Dom funkar alldeles strålande tycker jag men det gills tydligen inte :( Pappa ska kolla med bilmeckar grannen vad det kan kosta att fixa det. Vill inte lägga ner en massa pengar på skitbilen när jag typ inte kommer få något för den när jag väl säljer den.

Ikväll ska vi skita i att det är måndag och vara onyttiga! Vi brukar faktiskt vara bra på att vara nyttiga i veckan men idag förtjänar vi lite gottis. Det har vi faktiskt röstat om!

Inge bra film ikväll.. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback