onsdag

Idag är jag sannerligen på topphumör. Men jag ser nog ut somen zombie för någon sömn fick jag då inte inatt :( Min karl ville inte sluta snarka! Och när jag vaknade imorrse och öppnade ögonen var det som att det krampade på något konstigt vis under ena ögat. Gick upp och såg att jag hade någon böld under. Inte stor, inte en finne men en röd utbuktning som gjorde jätteont! Börjar kännas mindre nu iaf!

Nu ska jag lägga in adresser i kundregister. Inte det roligaste toppjobb men det är så lugnt på både mailen och telefonen så register blir det.

Ikväll blir det lite småshopp till imorrn. Eller köpa nylonstrumpbyxor räknas väl knappast som shopping :P Sen blir det massa packning och imorrn åker vi till SOOOOLEN!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det kallas vagel i ögat ; )

2009-03-25 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback