onsdag.

Idag har varit en lååång dag. Var själv i receptionen hela eftermiddagen och det ringde EN gång. En gång på 6 timmar! Kl 5 hade gästerna fortfarande inte checkat in så jag tänkte stanna tills dom gjorde det. Men 20 över sa Stefan att jag faktiskt fick gå hem så kunde han sköta incheckningen. Trots det missade jag min träning idag, skivstången!! Jag skulle ju öka mina vikter idag. Kanske tar mig iväg på ett medelpass imorrn istället och ett på fredag.

Jag har börjat få självdiseplin när det gäller sötsaker! Hela dagen idag har världens sötaste och godaste bakverk stått framme och jag tittade bara på dom. Några gånger var jag på väg fram till bordet men jag vände :) Duktiga jag! Jag har bestämt mig för att jag på fredagar får ta några små godbitar och dricka cola till lunch, annars NADA!

Typiskt att kycklingen typ ska ta en timme i ugnen! Skulle kunna äta ett kilo känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback