schlagerlördag!!

Imorrse vaknade jag 8.30, pigg och utvilad. Varför..? För att det var dagsljus i hela rummet, det betyder att det är våååår. Dvs om man inte tittar ut. Öppnade sen ytterdörren åt lilla Dori och man riktigt hörde hur all snö smälte bort, det droppade och knakade och FÖRSVANN! Just det, jag gick inte upp halv 9, jag valde att somna om. Vad ska jag göra vaken i en massa timmar utan sällskap.. Johan gick och la sig kl 4 så han lär väl inte gå upp innan jag åker in till stan och Taras kl 11.50.

Tara ringde och frågade om jag ville komma redan 12.20. Självklart sa jag. Och i och med det vet inte Ankan om hon hinner komma in till Odenplan och åka med mig hem eftersom jag kommer vara klar 40 minuter tidigare. Lilla fröken lat är hon :)

På med tagga till musiken!
Vi ska följa Emma och Markus spår idag. Jag bjöd in oss hos pappa på middag innan schlagerpartyt :) God mat, en trevlig familjekväll, ingen ansträngning, lite gratis vin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback