snittar och mousserande :)

Nyss var Mutti och Stone här på en kort vesit innan dom skulle iväg till Kicki och Bernt på schlagerparty. Vi åt några smarriga skagensnittar och Mutti hade med en flaska mousserande! Eller två för en fick jag i namnsdagspresent, tackar tackar!

Handlade för 523 kr på IKEA och presentkortet jag hade var på 500 kr, snacka om bra koll! En superfin lampa till vardagsrummet samt en blomma. Galgar, lila (!!) servetter, doftljus, en stor bricka, burkar till mina kryddor, burkar till lös te och en strykbräda. Man bara måste älska IKEA! EFter det tog vi en tripp till Görväln, ville visa Johan vart jag spenderar mina dagar under LIAn.  

Nu dricker jag en Lonkero.. Två glas mousserande och jag blev sugen på party istället för en myskväll, ikväll är dock inget sånt planerat och alla verkar vara bissy med annat.. Blir iaf andra chansen om en timme och vi har köpt HUUUUUR mycket onyttigt och gott som helst till kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback