söndag.

Herregud!!! Johan har ALDRIG sett Lotta på Bråkmakargatan! Det är ju fan en katastrof! Och han har aldrig sett Törnrosa heller. Jag borde göra en lista med måste se filmer som jag ska visa för honom! Men att det är samma kille som spelar Jonas och Bert hade jag ingen aning om! Vi slog vad och Johan vann. Det betyder att jag ska bjussa på ost ikväll! Oooooooost! 

Nu ska vi se på Bee Movis istället för Lotta, det tycker inte jag är helt okej..

Igår hade vi schlagerparty här hemma. Det bästa var att Karlstad gav HEAT 12 p. Fan va bra dom är, me so proud över Väsby! Killarna dissade vårt tema men jag tvingade Johan att klä ut sig, vi var såklart utklädda till våra (mina) väsbyfavoriter. Ska slänga in korten på datorn snart så ska ni få se hur snygga vi var. Vid ett ville alla gå hem och sova så det fick dom väl göra. Ankan var kvar och vi introducerade henne för Guitar Hero. Fan va kass man är efter massa drinkar, vi klarade inte en enda låt till slutet. Sen kom Stefan och Sandra förbi och drack nattdrinkar :) Kl fyra hoppade vi i säng efter bästa fyllematen, fiskpinnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback