söndag

Söndag idag.
Känns helt okej för helgen har varit lång och jag ska bara jobba tre dagar den här veckan :) I fredags lekte vi hemma hos pappa, jag, Johan och Stefan. Spelade massa biljard, bastade i flera timmar och drack massa öl och lonkero. Himlans trevligt och skoj var det! Sedan blev det en nattpromenad hem till oss och några varv runt Grimstaskolan med minnesprat. Stefan och Johan pratade om sina Grimsta minnen och jag om mina :) Kl 4 hoppade vi i sängen, mycket senare än planerat eftersom vi skulle upp tidigt på lördagen.

Då bar det av bort till Västberga och Target där Johan skulle utnytja sin födelsedagspresent. Han fick skjuta med 7 olika pistoler. I beskrivningen stod det 4 så instruktören hade nog noll koll på vad jag hade beställt, med det gjorde ju inget! Hade hörselskydd på men satan vad det lät i öronen. En gång löft jag lite på ena för att ta bort mitt örhänge. Precis då sköt någon med en Magnum och jag trodde att jag skulle bli döv på riktigt! Efter en halvtimmes skjutande tog vi bussen till Liljeholmen och vidare till Hammarby Sjöstad. Åt lunch och tog sedan en prommis innan vi gick till mamma. Spenderade resten av dagen där. Var ute och gick i solen, tog en cider vid vattnet, spelade spel och åt middag, Mycket trevligt! Blev hämtade av Johans pappa och innan 23.30 hade vi båda somnat på soffan.

Idag har vi städat hos pappa och om ett tag ska vi byta ena lampan i bilen så den förhoppningsvis går igenom besiktningan imorrn!

Nu ska jag plugga lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback