tisdag.

Idag kom jag 1,5 låt sent till Friskispasset. Så går det när det börjar halv6 hemma i Väsby och jag slutar jobba kl 5 i Järfälla.. Jag hann inte ens gå på toa, trots det kämpade jag på bra! När jag kom hem hoppade jag in i duschen meddans Johan lagade wok till oss. Och den blev godare än min!! Så från och med nu ska han alltid få laga det :) 

Fixade massa bekräftelser och bokningar idag och dagen flöt på bra trots att jag kom sent pga snöstormen. Höll på att hamna i diket och åka in i rumpan på andra bilar några gånger för det var så halt och moddigt. FY! Sen slutade inte äckel snön på hela dagen :(

Jag skulle fått massage idag men vi glömde bort det och nu spelar Johan poker så jag ska få det imorrn! Direkt efter skivstången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback