tisdag.

Nu sitter jag hemma i soffan efter 4 lovely dagar i Alicante! Har varit så himla skönt att komma bort från vardagen. De två första dagarna var det soligt och varmt så första dagen spenderade vi stekandes vid poolen! De två andra regnade det dessvärre så jag var lite putt att jag inte fick jobba på min bränna. Men som sagt ändå väldigt skönt att komma bort! God mat, sangria och massa avkoppling!

Johan trodde att jag skulle komma hem imorgon så han ska jobba över idag :( Och det verkar bli några timmar längre än vad han trott från början. Jag skulle ju fixa mysmiddag. Tycker det borde vara han som fixar det till mig men eftersom han ska jobba och jag verkligen inte orkar laga mat så fixar jag gärna det. Kyckling, bakpotatis med skagen, salami och rökt lax :)

Back to normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback