tisdag.

Helllooooo!
Ni kanske har märkt att det hänt en liten förändring i min blogg. Jag skriver inte tre-fem gånger om dagen längre, för jag har praktik nu. Dvs jobba, slita, prestera utan att få en krona för det. Men jag har grymt kul på dagarna :) Kom hem för att byta kläder och springa tillbaka till bilen för att åka till träningen, kom fram precis på minuten. Jag har aldrig tyckt att passet varit så jättejobbigt men idag var det det. Kanske för att jag sprungit i trappor hela dagen. Tror att jag gick upp och ner ca 14 gånger idag (65 steg ena vägen) det blir bara det 14*60= 1820 Okej, kanske inte en massa steg, men det känns i rumpan ska jag säga er. 

Nu blir det falukorv i ugn till middag. Sen ska vi se på muppiga Rosing och älskade Desperate :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback