so long, Alicante idag :)

Today is the day!
Låg och mös lääänge länge i sängen imorrse. Måste ju räcka i 5 dagar nu.. Morgonmys och kramar borde man börja varje dag med, man blir gå glad i hela kroppen då! 9.20 klev jag upp och vad jag nu har gjort i en timme vet jag inte riktigt, har målat naglarna iaf. Alltid något! Hoppas på att hinna ta en lång promenad i solen innan jag tar bussen till stationen. Den svenska vårsolen ska man ta vara på, man vet aldrig om den kommer tillbaka. 

Skaffade ju som sagt myntrör igår. Jag fyllde upp alla mynt och fick en trevlig överraskning. 800 kr var det!! Så dom pengarna ska jag ta med och växla in på Arlanda! Lite extra semesterpengar att lägga på shopping, eller vin ; ) Fick även min deklaration igår. 627 kr får jag tillbaka. Går ju inte att jämföra med förra årets 5000 men alltid nice med extra pengar, jobbade ju inte så mycket förra året heller..  

Fick ett sms från mamma nu!
"Shorts och linne, frukost i solen, 20 g. Supernice"
Imorrn kommer jag också sitta där :)

Ordet vagel låter så äckligt, därför säger jag att jag har en böld under ögat ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh, var hämtade du dina myntrullar?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback