vårdag!

Idag har det varit vårväder :) När jag åkte ut till Slottet idag var jag jättelycklig, sen klev jag ut ur bilen och jag höll på att blåsa bort. Det riktigt iilade genom hela kroppen men man blir så himla glad av att se solen hela dagen! Jag har hört att det ska bli snöblandatregn till helgen, då kommer jag börja gråta! På riktigt.

Var tokigt mycket att göra idag, blev helt snurrig av alla offerter och förfrågningar. Men det gick bra. I slutet av dagen var vi helt nollställda i huvet, kom inte ihåg vad vi skulle göra, vad vi höll på med, vad som skulle förberedas till imorrn. Helt lost! Slutade 18.15, samtidigt som min träning började hemma i Väsby. Jag tycker inte att det är jobbigt att sluta senare men idag var andra dagen i rad som jag missar träningen. Och som ni kanske har förstått så blir jag på ganska så dåligt humör när jag missar min träning :( Är som sagt det ända som är dåligt med friskis, man kan bara träna på bestämda tider..

Ikväll vill jag se på Greys men Johan vill se på film.. Får se om jag flyr in till sovrummet och ser på min tjejserie.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback