VART är mina pengar?!

Är det DU som snott mina pengar?!
Igår när jag tog ut pengar stod det 345 kr på mitt saldo, jag blev helt förskräkt och förklarade för Johan att jag ska ha minst 1000 kr mer. Det står att det den 26/2 dragits 1029,21 kr från mitt konto!! Pengar som jag inte har använt och som har dragits någonstans ifrån som jag inte har en aning om! Samma dag som de dragits var jag inne på Forever21 och spanade på kläder, la massa saker i kundvagnen, gick till kassan men bekräftade ALDRIG köpet. Idag när jag gick in där hade jag heller ingen order hos dom, MEN summan som dragits är samma som kläderna jag la i kundvagnen ink frakt!! Helt sjukt, måste ringa banken imorrn och ta reda på vart mina pengar tagit vägen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback