1, 9, 11, 21

Jag TROR att jag kan vara klar med arbetet men jag är inte säker. Jag vet inte om jag vågar vara klar för jag vet inte om jag är 100% nöjd med det. Men sist hade jag ju samma känsla och fick superbetyg så vi får väl hoppas att det går lika bra den här gången.. Det ända jag har kvar att göra imorrn är att slänga ihop lite bilder som jag glömde hemma.

Jag flagar på bröstet! Först förstod jag inte varför men sen kan jag på det: Landet.. Brände ju sönder mig där efter en dag i sommarsolen.

Om exakt 1 dag ska examensarbetet lämnas in.
Om exakt 9 dagar tar jag examen.
Om exakt 11 dagar åker jag och Johan till Bulgarien.
Om exakt 21 dagar firar vi vår treårsdag!!! 

Nu ska jag hem och fortsätta städa efter lördagsns party..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback