Bulgarien

Har haft en helt underbar vecka i Bulgarien med min love! I fredags natt landade vi på Arlanda för att komma hem till ett lika somrigt Sverige : ) Vi har haft det jättevarmt och soligt. Solning och stranden på dagarna, blev dock inge badande i havet det var för kallt. Men poolen gills lite granna.. På kvällarna körde vi varannan dag party vilket var helt lagom. Lite party och lite ta det lugnt var precis det vi ville ha ut av resan! Massa god mat har vi ätit och gjort av med på tok för mycket pengar, men är man utomlands måste man fan unna sig det!

Slänger upp lite bilder senare när jag är hemma igen. Ligger hos pappa och stekar min kropp vid poolen. 29 grader är det i vattnet, precis lagom tycker jag! Ska försöka tvinga hit Johan som ligger och slöar hemma på soffan. Borde inte vara så svårt kan man tycka men tro mig, det är det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback