eurovision på lördag?

Så där ja! Opponeringen och LIA-rapporten är klara! Redovisningen har jag tränat på tre gånger och minst två gånger till ska det bli. Måste bara vänta ett tag, känns inte som att det ger något om jag sitter och matar på 10 gånger på rad.

Efter gårdagens eurovisionkval känns det som att jag kan skippa att se allt på lördag. Och igår såg vi ändå bara snabbgenomgången.. Allt var bara en stor katastrof och ska jag på lördag titta och lyssna på de där programledarna i flera timmar kommer jag smälla av! Men det lär väl ändå bli till att titta.. 

Jag funderar på att sno hem glassmaskinen från mamma, det skulle vara något : )

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag tror att det är andra programledare i finalen (hoppas iaf!).

Och du får inte ta glassmaskinen!!

2009-05-14 @ 19:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback