fredag!

Nu är det fredag och bara därför känns det inte som det.. Både igår och i onsdags hade jag värsta super fredagskänslorna men nu är det som bortblåsta. Konstigt.. Sista LIA dagen idag, vilket känns lite konstigt. Har ju suttit här på min stol 10 veckor i rad nu. Försöker plugga men har det svåraste kvar nu, analys och slutsats.. Har än så länge bara ett vitt papper framför mig. Måste se till att få igång hjärnan! 

Slutar iaf tidigare idag så jag ska en sväng till IKEA på vägen hem. Ska köpa badrummsmattan som Johan trodde var för stor. Dum som jag är har jag inte mätt men min vilja är så stor så den kommer passa : ) Sen blir det städning och träning 17.15!! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, du får väl klippa lite annars :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback