fredag!

Ååå vad jag känner mig taggad idag! Vill börja nu på en gång men jag måste ju köra upp till Västerås först.. Ikväll är det nämnligen middag och utgång med klassen som gäller : ) Innan det ska vi till Madde och leka lite! Har tagit en lång fredagsdusch nu på morgonen och känner mig sannerligen fräch! Skulle egentligen åkt redan nu men Jenny-Lee fick förhinder så vi ska ses lite senare. Då ska jag trycka ut alla dumma tankar ur hennes huvud och bjuda på min partymusik och rosevin!

Imorgon ska jag försöka ta mig hem för att städa poolen med Ankan och pappa. Sen blir det schlagerparty och grillning för hela slanten hos Lotta och Danne! Länge sen man hade en helhelg, me like!

Finns det någon bättre taggmusik än Babado Novo?! Seriöst!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback