fredag!

Ojojoj, vaknade redan 6.30 imorrse! Sen kunde jag verkligen inte somna om, helt omöjligt var det. En timme senare vaknade Emma så då hade jag någon att babbla med : ) Nu har vi ätit brunch på balkongen, kyckling, brie, cola och min älskade Bonaqua räron. Nu ligger vi i soffan och tittar på Våra bästa år, eller jag för Emma tar en tuppis. Sötnosen är bakis! 

En lovely, mysig Valborg hade vi iaf igår! Middag, massa rosevin, shots, brasa och lite party hos Anna och Hagge! Tjoho! Redan kl 12 var vi hemma och somnade vilket nog var bra eftersom minnet från igår inte alls är på top.

13.00 hoppar jag in i bilen och åker mot Bromma. Ska hämta upp Ankan från jobbet, hämta Johan och sen bilar vi upp till landet. Underbart skönt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback