idag åker vi!

Idag har jag varit effektiv! Iaf enligt mig själv : )
Tog mig upp kl 9 och åkte direkt in till stan till Stockholms Stylisterna. Nya vaxningsställer no 1!!!! Fan va bra det var, jag kände verkligen ingenting! Och hon var jättetrevlig och kul och prata med så det var ju nice! Efter det åkte jag hem igen för att vända och åka tillbaka till stan. Var tvungen att lämna Emelies nyckel eftersom hon ska börja flytta i helgen. Nu har vi ätit lunch och jag har städat fint och damsugit här hemma. 

Jag har en ful vagel under ögat som gör jätteont! Och eftersom min fondation åkte i golvet för någon dag sedan så lyser den rött! Måste skaffa en ny men har inte råd : ( 

Om TRE timmar kommer Crille och hämtar oss och skjutsar oss till Arlanda : ) Funderar på när Johan ska börja "supa" Han är lite flygrädd av sig så han sa att han skulle göra det. Själv är jag lugn som en filbunke, bara massa adrenalin i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback