kalas helg!

En grym fredagskväll hade jag i Västerås med klassen! Jag och Lee kanske satsade lite för mycket på vår lilla förfest för middagen blev i klass med Veronicas studentskiva fylla! Kl 9 blev det massa vatten för mig men bara ett litet tag sen var det gott med öl igen : ) En riktigt rolig kväll var det iaf! För mig, Emma och Tobbe blev det klassisk fyllemat på Donken innan vi delade på en taxi hem.
 
På lördagen vaknade jag upp i Emelies lägenhet som hon så snällt lånat ut till mig! Låg i sängen och slöa och tittade på Babe innan det var dags att åka hem till Väsby. Hos pappa blev det bakiscider, solning och poolstädning. Nu är det bara att invänta att värmen ska stiga. Näst nästa helg näa vi kommer hem från Bulgarien kommer den sannerligen vara bad redo! När man har 29 grader i poolen är det inte så konstigt att man gått och blivit badkruka de senaste åren.. Men jag klagar då inte! Igår kväll blev det grillning och Eurovision hos Lotta och Danne. Blev en tidig kväll men väldigt skojig. När vi kom hem tog ci en drink och spelade lite Guitar Hero, efter 3 låtar höll jag på att somna..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback