lördag.

Dagen började med en tripp till Centrum där dom tydligen hade något jippo så man fick massa rabatter överallt. Tjoho! Utnyttjade dock bara två. I chokladaffären köpte vi gudomlig Cointreautryffel och på Subway fick man en gratis macka om man köpte en meny, mums! Det var 20% på Duka men jag hittade inte glasen jag spanat på så det blev inget inköp där. Lika bra det eftersom jag måste spara pengar till resan om TVÅ veckor!!

Nu har jag städat fint här hemma : ) Kan ju inte se ut som kaos när Stefan och Sandra kommer ikväll. Det ända jag stör mig på är att Johans cykel står i hallen. Den får inte plats i förrådet för tillfället och här vågar man inte ha cykeln ute om man vill ha den kvar orörd..  Johan har marinerat köttet och scampin till ikväll, grillspätt * 1000 blir det. Och idag har jag lärt mig en sak om att vara vuxen. När man bjuder hem folk på grillning ska man bjuda på maten istället för att alla har med själva det dom vill grilla. Så har vi ju alltid gjort förrut :P Tur att Ankan hade extrapris på fläskfile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback